Maksu & Lasku
  • Mitä maksutapoja voin valita?

    Tarjoamme maksutapoja Klarnalla tai Tilisiirrolla.

  • Miten maksu toimii Klarnan kanssa?

    Klarna tarjoaa maksuratkaisuja, kuten korttimaksun, suoramaksun, laskun ja osamaksun. Klarna tarkistaa aina luottotiedot, jos valitset laskun tai osamaksun. Luottotiedot on otettu asiakkaidemme taloudellisten päätösten suojaamiseksi, ne eivät vaikuta luottoluokitustasi. Lue tästä lisää Klarnan sivuilla.

  • Kuinka maksu toimii tilisiirron kanssa?

    Jos haluat tilata ja maksaa jotain pankkisiirrolla, ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua siinä. Valmistelemme tilauksen ja lähetämme pankkisiirtotietomme sähköpostitse. Kun maksu on suoritettu, vapautamme tilauksestasi eston ja se lähetetään välittömästi.

  • Miten saan laskuni Klarnalta?

    Laskusi lähetetään aina ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen samana päivänä, kun olemme pakkaaneet pakettisi. Voit aina nähdä laskusi Klarnan verkkosivuilta tai ladata heidän sovelluksensa. Laskuasi ei lähetetä painetussa paperimuodossa tilauksesi mukana.

  • Milloin laskuni erääntyy Klarnassa?

    Klarna on hiljattain pidentänyt eräpäivää 14 päivästä 30 päivään siitä hetkestä, kun saat laskun sähköpostiisi. Huomioithan, että eräpäivää voidaan muuttaa ja sinun on tulee seurata sitä. Klarna lähettää muistutuksia ensin sähköpostitse ja myöhemmin myös postitse. Jos sinulla on kysyttävää laskustasi, ota ensin yhteyttä Klarnaan itse, voit myös olla meihin yhteydessä ja voimme auttaa parhaamme mukaan, mutta lopulta sinun tulee yksityishenkilönä ottaa yhteyttä Klarnaan.

  • Olen tehnyt palautuksen, mutta en ole vielä saanut hyvitystä, mitä teen?

    Jos palautuksesi lähettämisestä on kulunut 14 päivää, pyydämme sinua ottamaan meihin välittömästi yhteyttä, niin autamme. Saattaa olla, että paketti on kadonnut lähetyksessä tai odotamme vastausta sinulta. Kun olemme käsitelleet palautuksesi ja rekisteröineet sen Klarnalle, Klarna lähettää sähköpostitse lisätietoja hyvityksestäsi.

  • En halua maksaa tilauksestani ennen kuin tapaukseni on ratkaistu, miten teen sen?

    Suosittelemme, että otat yhteyttä Klarnaan ja pyydät heitä keskeyttämään laskusi, kunnes asia on ratkaistu. Me yrityksenä emme voi tehdä sitä puolestasi, joten sinun on ilmoitettava heille. Kun tapaus on ratkaistu, maksusi aktivoidaan uudelleen ja eräpäivää siirretään.

Maksu & Lasku
  • Mitä maksutapoja voin valita?

    Tarjoamme maksutapoja Klarnalla tai Tilisiirrolla.

  • Miten maksu toimii Klarnan kanssa?

    Klarna tarjoaa maksuratkaisuja, kuten korttimaksun, suoramaksun, laskun ja osamaksun. Klarna tarkistaa aina luottotiedot, jos valitset laskun tai osamaksun. Luottotiedot on otettu asiakkaidemme taloudellisten päätösten suojaamiseksi, ne eivät vaikuta luottoluokitustasi. Lue tästä lisää Klarnan sivuilla.

  • Kuinka maksu toimii tilisiirron kanssa?

    Jos haluat tilata ja maksaa jotain pankkisiirrolla, ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua siinä. Valmistelemme tilauksen ja lähetämme pankkisiirtotietomme sähköpostitse. Kun maksu on suoritettu, vapautamme tilauksestasi eston ja se lähetetään välittömästi.

  • Miten saan laskuni Klarnalta?

    Laskusi lähetetään aina ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen samana päivänä, kun olemme pakkaaneet pakettisi. Voit aina nähdä laskusi Klarnan verkkosivuilta tai ladata heidän sovelluksensa. Laskuasi ei lähetetä painetussa paperimuodossa tilauksesi mukana.

  • Milloin laskuni erääntyy Klarnassa?

    Klarna on hiljattain pidentänyt eräpäivää 14 päivästä 30 päivään siitä hetkestä, kun saat laskun sähköpostiisi. Huomioithan, että eräpäivää voidaan muuttaa ja sinun on tulee seurata sitä. Klarna lähettää muistutuksia ensin sähköpostitse ja myöhemmin myös postitse. Jos sinulla on kysyttävää laskustasi, ota ensin yhteyttä Klarnaan itse, voit myös olla meihin yhteydessä ja voimme auttaa parhaamme mukaan, mutta lopulta sinun tulee yksityishenkilönä ottaa yhteyttä Klarnaan.

  • Olen tehnyt palautuksen, mutta en ole vielä saanut hyvitystä, mitä teen?

    Jos palautuksesi lähettämisestä on kulunut 14 päivää, pyydämme sinua ottamaan meihin välittömästi yhteyttä, niin autamme. Saattaa olla, että paketti on kadonnut lähetyksessä tai odotamme vastausta sinulta. Kun olemme käsitelleet palautuksesi ja rekisteröineet sen Klarnalle, Klarna lähettää sähköpostitse lisätietoja hyvityksestäsi.

  • En halua maksaa tilauksestani ennen kuin tapaukseni on ratkaistu, miten teen sen?

    Suosittelemme, että otat yhteyttä Klarnaan ja pyydät heitä keskeyttämään laskusi, kunnes asia on ratkaistu. Me yrityksenä emme voi tehdä sitä puolestasi, joten sinun on ilmoitettava heille. Kun tapaus on ratkaistu, maksusi aktivoidaan uudelleen ja eräpäivää siirretään.

Kirjaudu sisään

Are you in the right place?

  • Denmark
  • Finland
  • Sweden
Choose country