Tilaus & Toimitukset
  • Tilasin juuri, mitä nyt tapahtuu?

    Kun tilaus on saapunut meille, tilausvahvistus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kun tilauksesi on käsitelty, saat sähköpostiisi joko lähetyksen seurantalinkin tai sähköpostin, että tilauksesi on noudettavissa myymälästämme riippuen siitä, miten olet tilannut. Jos olet tilannut toimituksen kanssa, saat tekstiviestillä ilmoituksen, kun pakettisi on noudettavissa tai milloin voit odottaa kotiinkuljetusta.

  • Milloin voin noutaa "Nouto myymälästä" -tilaukseni?

    Käsittelemme tilauksesi mahdollisimman pian. Kun tilauksesi on laitettu noutohyllyllemme, sinulle ilmoitetaan sähköpostitse, että tilauksesi voidaan noutaa meiltä. Huomaa, että tilaustasi ei voi noutaa ennen kuin olet saanut tämän sähköpostin. Normaali käsittelyaika on 24 tunnin sisällä. Jos sinulla ei ole tätä sähköpostia, ota yhteyttä asiakaspalveluun ennen kuin tulette noutamaan tilaustanne. Älä unohda henkilöllisyystodistustasi, ilman henkilöllisyystodistusta emme luovuta tilattua pakettia.

  • Mikä on tilatustuotteen toimitusaika?
    Tilaustuotteen normaali toimitusaika on 5-9 päivää, mikäli toimittajallamme on tuotetta varastossa. Kun tilauksesi on valmis, saat pian sähköpostiisi arvioidun toimituspäivän. Huomaa, että kaikkea ei ole aina varastossa, jäännöslistauksen sattuessa saat selville myös sinulle lähetetystä sähköpostista. Voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilaamista ja sovimme toimitusajan välittömästi.
  • Miten saan ilmoituksen toimituksesta?

    Kun tilauksesi on pakattu, sinulle lähetetään sähköposti, jossa on seurantalinkki. Kun paketti on saapunut noutopisteeseen, saat tekstiviestin, jonka näytät välittäjälle. Jos lähetys lähetetään useassa paketissa, saat tekstiviestin jokaisesta erillisestä paketista, koskee toimipistepaketteja. Huomaathan, että toimipistepaketit voivat saapua eri aikoina. Kotiin toimitettaessa saat tekstiviestin/sähköpostin kellonajan ja päivän vaihtoehdoista. Voit myös aina noutaa kotiinkuljetuksesi kuljetus yhtiön lähimmästä terminaalista.

  • Miksi tilaamistani tuotteista puuttuu yksi tai useampi tuote?

    Pakkaamme pakettimme ympäristöä, yksinkertaisuutta ja tarpeettomia kustannuksia ajatellen. Tämän avulla pienemmät tuotteet voidaan pakata yhteen isompien tuotteiden kanssa samaan laatikkoon. Joissakin tapauksissa tarvitaan enemmän kuin yksi paketti ja tilauksesi lähetetään useissa paketeissa. Seurantalinkistä näet kuinka monesta paketista toimituksesi koostuu. Huomioithan, että pakettisi voivat saapua toimipisteeseen eri aikoina, saat jokaisesta paketista erillisen tekstiviestin.

  • Seurantalinkin mukaan paketti voidaan noutaa, mutta minulta puuttuu tekstiviesti, mitä teen?

    Kuljetus yhtiöt lähettävät aina tekstiviestillä ilmoituksen, kun pakettisi on noudettavissa. Jos sinulla ei ole ilmoitusta, olet syöttänyt väärän matkapuhelinnumeron tilausta tehdessäsi, valitettavasti emme voi tässä vaiheessa muuttaa antamaasi numeroa oikeaksi. Voit silti noutaa paketin seurantalinkissä olevalla lähetysnumerolla ja voimassa olevalla tunnisteella. Ota yhteyttä asiakaspalveluun kysymyksissä.

  • Kaipaan tilausvahvistusta, mitä teen?

    Tilausvahvistus lähetetään aina automaattisesti sähköpostiisi heti tilauksesi käsittelyn jälkeen. Jos et saa sitä sähköpostissa, olet kirjoittanut väärän sähköpostiosoitteen tai saapuneiden viestien kori on täynnä. Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta löytää tätä, joten ole varovainen täyttäessäsi tietojasi. Jos sinulla ei ole tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin päivitämme sähköpostisi ja lähetämme tilausvahvistuksen.

  • Pakkaus ei vastaa tilaamaani, ymmärsinkö sen väärin?

    Todennäköisesti oikea tuote/tuotteet ovat laatikon sisällä. Käytämme muihin tuotteisiin kuuluvia laatikoita ympäristön hyväksi. Ennen kuin otat meihin yhteyttä, avaa laatikko huolellisesti ja katso mitä sen sisällä on. Jos tuote osoittautuu vääräksi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

  • Kuinka seuraan tilaustani?

    Kun tilauksesi on pakattu, lähetämme sähköpostiisi viestin jossa on seurantalinkki. Linkin kautta näet, mikä kuljetus yhtiä hoitaa pakettisi, missä se sijaitsee ja milloin sen odotetaan saapuvan toimipisteeseen tai kotiin. Voit myös kirjautua sisään verkkosivuillemme ja tuottaa tämän. Jos sinulla ei ole tietoa toimituksestasi, ota yhteyttä niin autamme.

  • Olen tilannut, että se tulee lähettää suoraan toimittajalta, milloin saan tilaukseni?

    Tilattavan tuotteen valmistajasta riippuen toimitusaika vaihtelee. Normaalisti toimitusaika on noin 4-9 päivää. Kun tilauksesi on lähetetty heiltä, ​​saat aina sähköpostin, jossa on seurantalinkki. Jos saamme selville, että tilaamasi tuotteesi on loppunut toimittajalta, otamme sinuun välittömästi yhteyttä ja kerromme arvioidun toimitusajan. Voit joko odottaa sitä tai peruuttaa tilauksesi. Ota yhteyttä asiakaspalveluun muissa kysymyksissä.

  • Voinko lähettää toimitukseni muuhun maahan kuin Suomeen?

    Myymme tuotteitamme myös Ruotsiin ja Tanskaan. Täältä voit helposti tilata vastaavien nettisivujen kautta:
    www.campmarket.dk
    www.Campingvaruhuset.se

    Voimme lähettää tuotteita myös muihin Euroopan maihin, mutta emme kaikkiin. Meillä ei ole sopimusta kuljetus yhtiöiden kanssa, joten toimitushinta on normaalia kalliimpi näihin maihin. Ota rohkeasti yhteyttä, niin katsomme toimituskulut.

  • Voinko lähettää toimitukseni muuhun osoitteeseen kuin omaani?

    Tämä ei ongelma! Kassalla tekstikentän "Tiedot / Asiakaspalvelu" alla voit kirjoittaa toiveen. Osoitteen muutokseen vaaditaan seuraavat tiedot: Nimi, osoite, sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero. Jos vastaanottaja on tuttava on yhteystiedot oltava hänelle. Jos kirjoitat viestin tähän kenttään tilauksesi päätyy tarkistettavaksi ja otamme huomioon pyyntönne, minkä jälkeen vapautamme tilauksesi lukon. Voimme auttaa sinua myös tässä, jos otat meihin yhteyttä, mutta tee se välittömästi, jotta tilauksesi ei ehdi lähtemään.

  • Voinko vaihtaa toimituspaikkaa?

    Jos pakettisi on lähtenyt meiltä, ​​voimme silti muuttaa toimitusta, mutta tämä vaihto maksaa toimitus yhtiöillä 25€. Tämä on maksu, jonka toimitus yhtiöt perivät yrityksiltä. Sinä maksat tämän kulun, mutta suosittelemme, että muutat toimitusta yksityishenkilönä. Toimituksen vaihtaminen maksaa yksityishenkilönä noin 0-5€, paljon halvempaa kuin jos teemme sen puolestasi. Voit tehdä tämän toimitus yhtiöiden sovelluksen kautta tai ottamalla heihin yhteyttä.

Tilaus & Toimitukset
  • Tilasin juuri, mitä nyt tapahtuu?

    Kun tilaus on saapunut meille, tilausvahvistus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kun tilauksesi on käsitelty, saat sähköpostiisi joko lähetyksen seurantalinkin tai sähköpostin, että tilauksesi on noudettavissa myymälästämme riippuen siitä, miten olet tilannut. Jos olet tilannut toimituksen kanssa, saat tekstiviestillä ilmoituksen, kun pakettisi on noudettavissa tai milloin voit odottaa kotiinkuljetusta.

  • Milloin voin noutaa "Nouto myymälästä" -tilaukseni?

    Käsittelemme tilauksesi mahdollisimman pian. Kun tilauksesi on laitettu noutohyllyllemme, sinulle ilmoitetaan sähköpostitse, että tilauksesi voidaan noutaa meiltä. Huomaa, että tilaustasi ei voi noutaa ennen kuin olet saanut tämän sähköpostin. Normaali käsittelyaika on 24 tunnin sisällä. Jos sinulla ei ole tätä sähköpostia, ota yhteyttä asiakaspalveluun ennen kuin tulette noutamaan tilaustanne. Älä unohda henkilöllisyystodistustasi, ilman henkilöllisyystodistusta emme luovuta tilattua pakettia.

  • Mikä on tilatustuotteen toimitusaika?
    Tilaustuotteen normaali toimitusaika on 5-9 päivää, mikäli toimittajallamme on tuotetta varastossa. Kun tilauksesi on valmis, saat pian sähköpostiisi arvioidun toimituspäivän. Huomaa, että kaikkea ei ole aina varastossa, jäännöslistauksen sattuessa saat selville myös sinulle lähetetystä sähköpostista. Voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilaamista ja sovimme toimitusajan välittömästi.
  • Miten saan ilmoituksen toimituksesta?

    Kun tilauksesi on pakattu, sinulle lähetetään sähköposti, jossa on seurantalinkki. Kun paketti on saapunut noutopisteeseen, saat tekstiviestin, jonka näytät välittäjälle. Jos lähetys lähetetään useassa paketissa, saat tekstiviestin jokaisesta erillisestä paketista, koskee toimipistepaketteja. Huomaathan, että toimipistepaketit voivat saapua eri aikoina. Kotiin toimitettaessa saat tekstiviestin/sähköpostin kellonajan ja päivän vaihtoehdoista. Voit myös aina noutaa kotiinkuljetuksesi kuljetus yhtiön lähimmästä terminaalista.

  • Miksi tilaamistani tuotteista puuttuu yksi tai useampi tuote?

    Pakkaamme pakettimme ympäristöä, yksinkertaisuutta ja tarpeettomia kustannuksia ajatellen. Tämän avulla pienemmät tuotteet voidaan pakata yhteen isompien tuotteiden kanssa samaan laatikkoon. Joissakin tapauksissa tarvitaan enemmän kuin yksi paketti ja tilauksesi lähetetään useissa paketeissa. Seurantalinkistä näet kuinka monesta paketista toimituksesi koostuu. Huomioithan, että pakettisi voivat saapua toimipisteeseen eri aikoina, saat jokaisesta paketista erillisen tekstiviestin.

  • Seurantalinkin mukaan paketti voidaan noutaa, mutta minulta puuttuu tekstiviesti, mitä teen?

    Kuljetus yhtiöt lähettävät aina tekstiviestillä ilmoituksen, kun pakettisi on noudettavissa. Jos sinulla ei ole ilmoitusta, olet syöttänyt väärän matkapuhelinnumeron tilausta tehdessäsi, valitettavasti emme voi tässä vaiheessa muuttaa antamaasi numeroa oikeaksi. Voit silti noutaa paketin seurantalinkissä olevalla lähetysnumerolla ja voimassa olevalla tunnisteella. Ota yhteyttä asiakaspalveluun kysymyksissä.

  • Kaipaan tilausvahvistusta, mitä teen?

    Tilausvahvistus lähetetään aina automaattisesti sähköpostiisi heti tilauksesi käsittelyn jälkeen. Jos et saa sitä sähköpostissa, olet kirjoittanut väärän sähköpostiosoitteen tai saapuneiden viestien kori on täynnä. Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta löytää tätä, joten ole varovainen täyttäessäsi tietojasi. Jos sinulla ei ole tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin päivitämme sähköpostisi ja lähetämme tilausvahvistuksen.

  • Pakkaus ei vastaa tilaamaani, ymmärsinkö sen väärin?

    Todennäköisesti oikea tuote/tuotteet ovat laatikon sisällä. Käytämme muihin tuotteisiin kuuluvia laatikoita ympäristön hyväksi. Ennen kuin otat meihin yhteyttä, avaa laatikko huolellisesti ja katso mitä sen sisällä on. Jos tuote osoittautuu vääräksi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

  • Kuinka seuraan tilaustani?

    Kun tilauksesi on pakattu, lähetämme sähköpostiisi viestin jossa on seurantalinkki. Linkin kautta näet, mikä kuljetus yhtiä hoitaa pakettisi, missä se sijaitsee ja milloin sen odotetaan saapuvan toimipisteeseen tai kotiin. Voit myös kirjautua sisään verkkosivuillemme ja tuottaa tämän. Jos sinulla ei ole tietoa toimituksestasi, ota yhteyttä niin autamme.

  • Olen tilannut, että se tulee lähettää suoraan toimittajalta, milloin saan tilaukseni?

    Tilattavan tuotteen valmistajasta riippuen toimitusaika vaihtelee. Normaalisti toimitusaika on noin 4-9 päivää. Kun tilauksesi on lähetetty heiltä, ​​saat aina sähköpostin, jossa on seurantalinkki. Jos saamme selville, että tilaamasi tuotteesi on loppunut toimittajalta, otamme sinuun välittömästi yhteyttä ja kerromme arvioidun toimitusajan. Voit joko odottaa sitä tai peruuttaa tilauksesi. Ota yhteyttä asiakaspalveluun muissa kysymyksissä.

  • Voinko lähettää toimitukseni muuhun maahan kuin Suomeen?

    Myymme tuotteitamme myös Ruotsiin ja Tanskaan. Täältä voit helposti tilata vastaavien nettisivujen kautta:
    www.campmarket.dk
    www.Campingvaruhuset.se

    Voimme lähettää tuotteita myös muihin Euroopan maihin, mutta emme kaikkiin. Meillä ei ole sopimusta kuljetus yhtiöiden kanssa, joten toimitushinta on normaalia kalliimpi näihin maihin. Ota rohkeasti yhteyttä, niin katsomme toimituskulut.

  • Voinko lähettää toimitukseni muuhun osoitteeseen kuin omaani?

    Tämä ei ongelma! Kassalla tekstikentän "Tiedot / Asiakaspalvelu" alla voit kirjoittaa toiveen. Osoitteen muutokseen vaaditaan seuraavat tiedot: Nimi, osoite, sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero. Jos vastaanottaja on tuttava on yhteystiedot oltava hänelle. Jos kirjoitat viestin tähän kenttään tilauksesi päätyy tarkistettavaksi ja otamme huomioon pyyntönne, minkä jälkeen vapautamme tilauksesi lukon. Voimme auttaa sinua myös tässä, jos otat meihin yhteyttä, mutta tee se välittömästi, jotta tilauksesi ei ehdi lähtemään.

  • Voinko vaihtaa toimituspaikkaa?

    Jos pakettisi on lähtenyt meiltä, ​​voimme silti muuttaa toimitusta, mutta tämä vaihto maksaa toimitus yhtiöillä 25€. Tämä on maksu, jonka toimitus yhtiöt perivät yrityksiltä. Sinä maksat tämän kulun, mutta suosittelemme, että muutat toimitusta yksityishenkilönä. Toimituksen vaihtaminen maksaa yksityishenkilönä noin 0-5€, paljon halvempaa kuin jos teemme sen puolestasi. Voit tehdä tämän toimitus yhtiöiden sovelluksen kautta tai ottamalla heihin yhteyttä.

Kirjaudu sisään

Are you in the right place?

  • Sweden
  • Denmark
  • Finland
Choose country