Palautukset
  • Mitä sääntöjä palautuksessa on?

    14 päivän peruuttamisoikeus tilauksesi vastaanottamisesta. Mikäli tilauksesi on osatoimitettu ja lähetetty useissa erissä, koskee kunkin tuotteen ja toimituspäivämäärä. Palautuksen toimituskulut ovat yhtä paljon kuin palautettavan tuotteen toimituskulut. Toimituskulut perustuvat tuotteen kokoon, painoon ja tilavuuteen. Rekisteröidessämme palautuksen ilmoitamme, mikä on tuotteesi hinta. Palautuskulut vähennetään sinulle hyvitettävästä summasta, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Noudatamme Kuluttajaviraston lakeja ja suosituksia. Lue lisää ostoehdoistamme.

  • Voinko tehdä palautuksen fyysisessä kaupassa, jos tilasin verkkosivustolta?

    Kyllä, se ei ole ongelma. Sinun tarvitsee vain rekisteröidä palautuksesi ennen, lue lisää kohdasta "Kuinka rekisteröin palautuksen?".

  • Kuinka rekisteröin palautuksen?

    Ennen kuin palautat mitään, sinun on rekisteröitävä palautuksesi asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse. Etsi tilausnumerosi tilauksestasi, ilmoita palautuksen syy, niin autamme muussa.

  • Voinko palauttaa tilaukseni ilman Campmarketin apua?

    Sinun on aina rekisteröitävä palautuksesi, jotta osaamme käsitellä sitä. Onko sinulla mahdollisuus oman rahtikirjan saamiseen esim. töistäsi niin voit toki tehdä sen tai jos haluat varata palautusilipukkeen toimipisteen kautta, mutta sinun on rekisteröitävä se meille ennen. Huomioithan, että rahtikirja tulee varata yrityspaketiksi, ei toimipiste paketiksi. Emme voi noutaa toimipiste paketteja ja lähetyksesi palautetaan sinulle valitettavasti uudelleen ja uusi rahtikirja on varattava. Tämä ei ole meidän maksamamme kustannus. Jos paketti on suurempi tuote, joka ylittää toimipisteen enimmäisrajat (painon, ympärysmitan & tilavuuden), et voi lähettää palautusta toimipisteen kautta. Suosittelemme aina, että haet meiltä apua palautuslipun kanssa, se on helpompaa, halvempaa ja se on oikein.

  • Milloin palautukseni käsitellään?

    Käsittelemme sen mahdollisimman pian, normaalisti palautus kestää 1-3 päivää, kun se on saapunut meille. Ehdottomasti viimeistään, palautuksesi käsitellään 14 päivän sisällä. Tuotteiden kunto arvioidaan paikan päällä ja varaamme tämän ajan johtuen että niiden tarkastaminen vie eri aikaa.

  • Milloin saan rahani takaisin palautuksestani?

    Kun palautuksesi on tarkastettu ja käsitelty, kestää jopa 3 pankkipäivää, ennen kuin Klarna rekisteröi hyvityksen. Hyvitys maksetaan aina tilauksen yhteydessä käyttämällesi tilille/kortille. Jos se maksetaan tilisiirrolla ekonomiaosastomme tekee hyvityksen ja se kestää 1-3 arkipäivää.

  • Voinko muuttaa/poistaa tilaukseni?

    Jos tilaustasi käsitellään niin sitä ei ole mahdollista muuttaa/peruuttaa. Otathan meihin yhteyttä välittömästi, muuten voit aina tehdä palautuksen.

  • Onko olemassa tuotetta, jota en saa palauttaa?

    Emme ota takaisin kulutustarvikkeita, metrituotteita tai erikoistilauksia. Lue lisää ostoehdoistamme.

  • Voinko palauttaa avatun tuotteen?

    Voit aina purkaa pakkauksesta ja tarkistaa tuotteen ulkonäön ja toiminnan. Hyväksyttyä palautusta varten tuotteen on oltava alkuperäisessä kunnossaan ja pakattuna alkuperäisessä laatikossaan. Jos kyseessä on asennettava tuote, sitä ei saa kokeilla. Huomaa, että alkuperäistä laatikkoa ei tule lähettää vain sellaisenaan, koska se voi vaurioitua ja arvon aleneminen tapahtuu sinun kustannuksellasi, pakkaa tuotelaatikko toiseen laatikkoon.

  • Kuinka pakkaan palautukseni?

    Vinkki on, että älä heitä laatikkoa tai pakkausta heti pois, tarkista kotiin saamasi tuote ja varmista, että se on hyvässä kunnossa, palautuksen yhteydessä voit käyttää pakettia uudelleen. Älä koskaan lähetä tuotetta vain alkuperäisessä laatikossa , se voi vaurioitua toimituksen aikana ja arvon lasku voi tapahtua kustannuksellasi. Muista joko pakata se toiseen laatikkoon tai pakkaa se hyvin esim. useita kerroksia paperia. Meiltä saamasi rahtikirja on teipattava/liimattava näkyvästi laatikon ulkopuolelle, jos pakkauksessa on jo olemassa oleva rahtikirja, sinun tulee peittää se uudella rahtikirjallasi. Kuljetus yhtiöt voivat muuten skannata väärän rahtikirjan. Toimita sitten paketti toimipisteeseen tai varaa nouto.

  • Miten saan palautusrahtikirjan?

    Kun olet rekisteröinyt palautuksesi, lähetämme sähköpostitse palautusilmoituksen, joka sinun on tulostettava tulostimella. 

  • Mitä tapahtuu, jos tuotteeni, jonka haluan palauttaa, ei ole uudenveroisessa kunnossa?

    Pidätämme oikeuden poistovähennykseen, mikäli tuotteen kunto on heikentynyt niin paljon, että sitä ei voida myydä edelleen ilman myyntihinnan vähennystä. Vähennys tehdään palautuksen yhteydessä, kun palautuksesi käsitellään. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme etukäteen kuvien kera ennen viallisen tuotteen palauttamista. Jos havaitsemme, että tuotetta on käytetty kuluneena, otamme sinuun yhteyttä palautuksesi käsittelyn yhteydessä, jos et ole ollut aiemmin yhteydessä asiakaspalveluun. Lue lisää tästä ostoehdoistamme.

  • Mitä eroa on peruutusoikeudella ja avoimella ostolla?

    Nämä voidaan helposti sekoittaa, mutta on olemassa kaksi eri asiaa.
    Peruutusoikeus - Lain mukaan sinulla on asiakkaana aina oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän sisällä etätilauksesta.
    Avoin osto - Sinulla asiakkaana ei ole oikeutta vaatia avointa ostoa, kun teet ostoksia fyysisestä kaupasta, jokaisen yrityksen on tarjota se. Tarjoamme Avoimen oston 30 päivän ajan edellyttäen, että tuote on alkuperäisessä kunnossa Lue tästä lisää ostoehdoistamme.

  • Olen tehnyt ostoksia fyysisestä kaupasta, mutta haluan lähettää tuotteeni takaisin, miten toimin?

    Rekisteröi palautuksesi asiakaspalveluun lähettämällä meille sähköpostilla palautuksesi ja lähetä kuva kuitistasi ja kerro tili-/pankkitietosi. Lähetämme sitten sähköpostitse palautusilmoituksen, jonka mukaan sinä asiakkaana maksat. Emme voi hyvittää kortillesi palautusta, jos olet maksanut kassalla, hyvitys tehdään sen sijaan pankkitilillesi. Kuitti on palautuksen edellytys, muuten et voi palauttaa sitä.

Palautukset
  • Mitä sääntöjä palautuksessa on?

    14 päivän peruuttamisoikeus tilauksesi vastaanottamisesta. Mikäli tilauksesi on osatoimitettu ja lähetetty useissa erissä, koskee kunkin tuotteen ja toimituspäivämäärä. Palautuksen toimituskulut ovat yhtä paljon kuin palautettavan tuotteen toimituskulut. Toimituskulut perustuvat tuotteen kokoon, painoon ja tilavuuteen. Rekisteröidessämme palautuksen ilmoitamme, mikä on tuotteesi hinta. Palautuskulut vähennetään sinulle hyvitettävästä summasta, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Noudatamme Kuluttajaviraston lakeja ja suosituksia. Lue lisää ostoehdoistamme.

  • Voinko tehdä palautuksen fyysisessä kaupassa, jos tilasin verkkosivustolta?

    Kyllä, se ei ole ongelma. Sinun tarvitsee vain rekisteröidä palautuksesi ennen, lue lisää kohdasta "Kuinka rekisteröin palautuksen?".

  • Kuinka rekisteröin palautuksen?

    Ennen kuin palautat mitään, sinun on rekisteröitävä palautuksesi asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse. Etsi tilausnumerosi tilauksestasi, ilmoita palautuksen syy, niin autamme muussa.

  • Voinko palauttaa tilaukseni ilman Campmarketin apua?

    Sinun on aina rekisteröitävä palautuksesi, jotta osaamme käsitellä sitä. Onko sinulla mahdollisuus oman rahtikirjan saamiseen esim. töistäsi niin voit toki tehdä sen tai jos haluat varata palautusilipukkeen toimipisteen kautta, mutta sinun on rekisteröitävä se meille ennen. Huomioithan, että rahtikirja tulee varata yrityspaketiksi, ei toimipiste paketiksi. Emme voi noutaa toimipiste paketteja ja lähetyksesi palautetaan sinulle valitettavasti uudelleen ja uusi rahtikirja on varattava. Tämä ei ole meidän maksamamme kustannus. Jos paketti on suurempi tuote, joka ylittää toimipisteen enimmäisrajat (painon, ympärysmitan & tilavuuden), et voi lähettää palautusta toimipisteen kautta. Suosittelemme aina, että haet meiltä apua palautuslipun kanssa, se on helpompaa, halvempaa ja se on oikein.

  • Milloin palautukseni käsitellään?

    Käsittelemme sen mahdollisimman pian, normaalisti palautus kestää 1-3 päivää, kun se on saapunut meille. Ehdottomasti viimeistään, palautuksesi käsitellään 14 päivän sisällä. Tuotteiden kunto arvioidaan paikan päällä ja varaamme tämän ajan johtuen että niiden tarkastaminen vie eri aikaa.

  • Milloin saan rahani takaisin palautuksestani?

    Kun palautuksesi on tarkastettu ja käsitelty, kestää jopa 3 pankkipäivää, ennen kuin Klarna rekisteröi hyvityksen. Hyvitys maksetaan aina tilauksen yhteydessä käyttämällesi tilille/kortille. Jos se maksetaan tilisiirrolla ekonomiaosastomme tekee hyvityksen ja se kestää 1-3 arkipäivää.

  • Voinko muuttaa/poistaa tilaukseni?

    Jos tilaustasi käsitellään niin sitä ei ole mahdollista muuttaa/peruuttaa. Otathan meihin yhteyttä välittömästi, muuten voit aina tehdä palautuksen.

  • Onko olemassa tuotetta, jota en saa palauttaa?

    Emme ota takaisin kulutustarvikkeita, metrituotteita tai erikoistilauksia. Lue lisää ostoehdoistamme.

  • Voinko palauttaa avatun tuotteen?

    Voit aina purkaa pakkauksesta ja tarkistaa tuotteen ulkonäön ja toiminnan. Hyväksyttyä palautusta varten tuotteen on oltava alkuperäisessä kunnossaan ja pakattuna alkuperäisessä laatikossaan. Jos kyseessä on asennettava tuote, sitä ei saa kokeilla. Huomaa, että alkuperäistä laatikkoa ei tule lähettää vain sellaisenaan, koska se voi vaurioitua ja arvon aleneminen tapahtuu sinun kustannuksellasi, pakkaa tuotelaatikko toiseen laatikkoon.

  • Kuinka pakkaan palautukseni?

    Vinkki on, että älä heitä laatikkoa tai pakkausta heti pois, tarkista kotiin saamasi tuote ja varmista, että se on hyvässä kunnossa, palautuksen yhteydessä voit käyttää pakettia uudelleen. Älä koskaan lähetä tuotetta vain alkuperäisessä laatikossa , se voi vaurioitua toimituksen aikana ja arvon lasku voi tapahtua kustannuksellasi. Muista joko pakata se toiseen laatikkoon tai pakkaa se hyvin esim. useita kerroksia paperia. Meiltä saamasi rahtikirja on teipattava/liimattava näkyvästi laatikon ulkopuolelle, jos pakkauksessa on jo olemassa oleva rahtikirja, sinun tulee peittää se uudella rahtikirjallasi. Kuljetus yhtiöt voivat muuten skannata väärän rahtikirjan. Toimita sitten paketti toimipisteeseen tai varaa nouto.

  • Miten saan palautusrahtikirjan?

    Kun olet rekisteröinyt palautuksesi, lähetämme sähköpostitse palautusilmoituksen, joka sinun on tulostettava tulostimella. 

  • Mitä tapahtuu, jos tuotteeni, jonka haluan palauttaa, ei ole uudenveroisessa kunnossa?

    Pidätämme oikeuden poistovähennykseen, mikäli tuotteen kunto on heikentynyt niin paljon, että sitä ei voida myydä edelleen ilman myyntihinnan vähennystä. Vähennys tehdään palautuksen yhteydessä, kun palautuksesi käsitellään. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme etukäteen kuvien kera ennen viallisen tuotteen palauttamista. Jos havaitsemme, että tuotetta on käytetty kuluneena, otamme sinuun yhteyttä palautuksesi käsittelyn yhteydessä, jos et ole ollut aiemmin yhteydessä asiakaspalveluun. Lue lisää tästä ostoehdoistamme.

  • Mitä eroa on peruutusoikeudella ja avoimella ostolla?

    Nämä voidaan helposti sekoittaa, mutta on olemassa kaksi eri asiaa.
    Peruutusoikeus - Lain mukaan sinulla on asiakkaana aina oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän sisällä etätilauksesta.
    Avoin osto - Sinulla asiakkaana ei ole oikeutta vaatia avointa ostoa, kun teet ostoksia fyysisestä kaupasta, jokaisen yrityksen on tarjota se. Tarjoamme Avoimen oston 30 päivän ajan edellyttäen, että tuote on alkuperäisessä kunnossa Lue tästä lisää ostoehdoistamme.

  • Olen tehnyt ostoksia fyysisestä kaupasta, mutta haluan lähettää tuotteeni takaisin, miten toimin?

    Rekisteröi palautuksesi asiakaspalveluun lähettämällä meille sähköpostilla palautuksesi ja lähetä kuva kuitistasi ja kerro tili-/pankkitietosi. Lähetämme sitten sähköpostitse palautusilmoituksen, jonka mukaan sinä asiakkaana maksat. Emme voi hyvittää kortillesi palautusta, jos olet maksanut kassalla, hyvitys tehdään sen sijaan pankkitilillesi. Kuitti on palautuksen edellytys, muuten et voi palauttaa sitä.

Kirjaudu sisään

Are you in the right place?

  • Sweden
  • Denmark
  • Finland
Choose country