Yleisiä kysymyksiä
  • Tilasin juuri, mitä nyt tapahtuu?

    Kun tilaus on valmis, tilausvahvistus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kun tilauksesi on käsitelty, saat sähköpostiisi joko lähetyksen seurantalinkin tai sähköpostin, että tilauksesi on noudettavissa myymälästämme riippuen siitä, miten olet tilannut. Jos olet tilannut toimituksen kanssa, saat tekstiviestillä ilmoituksen, kun pakettisi on noudettavissa tai milloin voit odottaa kotiinkuljetusta.

  • Voinko muuttaa/peruuttaa tilaukseni?

    Voit aina muuttaa tai poistaa tilauksesi, tosin se ei ole mahdollista itse, mutta ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme. Jos tilauksesi käsitellään, tilausta ei ole mahdollista muuttaa/peruuttaa. Otathan meihin yhteyttä välittömästi, muuten voit aina tehdä palautuksen.

  • Kuinka seuraan tilaustani?

    Kun tilauksesi on pakattu, sähköpostiisi lähetetään viesti, jossa on seurantalinkki. Linkin kautta näet, mikä kuljetus yhtiö hoitaa pakettisi, missä se sijaitsee ja milloin sen odotetaan saapuvan noutopisteeseen tai kotiin. Voit myös kirjautua sisään verkkosivuillemme ja nähdä tämän. Jos sinulla ei ole tietoa toimituksestasi, ota yhteyttä niin autamme.

  • Kuinka teen palautuksen?

    Palauttaaksesi sinun tulee rekisteröidä palautus ottamalla yhteyttä meihin, lue siitä lisää kohdasta "Palautukset".

  • Miten reklamoin tuotteen?

    Lue lisää tuotteesi reklamoinnista kohdasta "Valitukset"

  • Kuinka käytän lahjakorttini?

    Lahjakorttisi alennuskoodi on ainutlaatuinen ja syötetään kassalla tilauksen yhteydessä, lue lisää kohdasta "Lahjakortti".

  • Mikä on tilaustuotteen toimitusaika?

    Tilaustuotteen normaali toimitusaika on 5-9 päivää, mikäli toimittajallamme on tuotetta varastossa. Kun tilauksesi on valmis, saat pian sähköpostiisi arvioidun toimituspäivän. Huomaa, että kaikkea ei valitettavasti aina ole varastossa, jäännöslistauksen sattuessa saat selville myös sinulle lähetetystä sähköpostista. Voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilaamista ja katsomme toimitusajan.

  • Mistä löydän myymälän aukioloajat?

    Verkkosivujemme alhaalta laidasta löydät aukioloaikamme.

  • Miksi tilaamistani tuotteista puuttuu yksi tai useampi tuote?

    Pakkaamme pakettimme ympäristöä, yksinkertaisuutta ja tarpeettomia kustannuksia ajatellen. Tämän avulla pienemmät tuotteet voidaan pakata yhteen isompien tuotteiden kanssa samaan laatikkoon. Joissakin tapauksissa tarvitaan enemmän kuin yksi paketti ja tilauksesi lähetetään useissa paketeissa. Seurantalinkistä näet kuinka monesta paketista toimituksesi koostuu. Huomioithan, että pakettisi voivat saapua toimituspisteeseen eri aikoina, saat jokaisesta paketista erillisen tekstiviestin.

  • Miten näen tilaukseni tilan?

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi käsittelemme sen mahdollisimman pian, kun tilauksesi on pakattu, lähetetään sähköposti, jossa on seurantalinkki. Jos olet tilannut tuotteen, jonka toimitusaika on pidempi, saat pian sähköpostin, jossa kerrotaan arvioitu toimitusaika. Jos sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä, niin autamme.

Yleisiä Kysymyksiä
  • Tilasin juuri, mitä nyt tapahtuu?

    Kun tilaus on valmis, tilausvahvistus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kun tilauksesi on käsitelty, saat sähköpostiisi joko lähetyksen seurantalinkin tai sähköpostin, että tilauksesi on noudettavissa myymälästämme riippuen siitä, miten olet tilannut. Jos olet tilannut toimituksen kanssa, saat tekstiviestillä ilmoituksen, kun pakettisi on noudettavissa tai milloin voit odottaa kotiinkuljetusta.

  • Voinko muuttaa/peruuttaa tilaukseni?

    Voit aina muuttaa tai poistaa tilauksesi, tosin se ei ole mahdollista itse, mutta ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme. Jos tilauksesi käsitellään, tilausta ei ole mahdollista muuttaa/peruuttaa. Otathan meihin yhteyttä välittömästi, muuten voit aina tehdä palautuksen.

  • Kuinka seuraan tilaustani?

    Kun tilauksesi on pakattu, sähköpostiisi lähetetään viesti, jossa on seurantalinkki. Linkin kautta näet, mikä kuljetus yhtiö hoitaa pakettisi, missä se sijaitsee ja milloin sen odotetaan saapuvan noutopisteeseen tai kotiin. Voit myös kirjautua sisään verkkosivuillemme ja nähdä tämän. Jos sinulla ei ole tietoa toimituksestasi, ota yhteyttä niin autamme.

  • Kuinka teen palautuksen?

    Palauttaaksesi sinun tulee rekisteröidä palautus ottamalla yhteyttä meihin, lue siitä lisää kohdasta "Palautukset".

  • Miten reklamoin tuotteen?

    Lue lisää tuotteesi reklamoinnista kohdasta "Valitukset"

  • Kuinka käytän lahjakorttini?

    Lahjakorttisi alennuskoodi on ainutlaatuinen ja syötetään kassalla tilauksen yhteydessä, lue lisää kohdasta "Lahjakortti".

  • Mikä on tilaustuotteen toimitusaika?

    Tilaustuotteen normaali toimitusaika on 5-9 päivää, mikäli toimittajallamme on tuotetta varastossa. Kun tilauksesi on valmis, saat pian sähköpostiisi arvioidun toimituspäivän. Huomaa, että kaikkea ei valitettavasti aina ole varastossa, jäännöslistauksen sattuessa saat selville myös sinulle lähetetystä sähköpostista. Voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilaamista ja katsomme toimitusajan.

  • Mistä löydän myymälän aukioloajat?

    Verkkosivujemme alhaalta laidasta löydät aukioloaikamme.

  • Miksi tilaamistani tuotteista puuttuu yksi tai useampi tuote?

    Pakkaamme pakettimme ympäristöä, yksinkertaisuutta ja tarpeettomia kustannuksia ajatellen. Tämän avulla pienemmät tuotteet voidaan pakata yhteen isompien tuotteiden kanssa samaan laatikkoon. Joissakin tapauksissa tarvitaan enemmän kuin yksi paketti ja tilauksesi lähetetään useissa paketeissa. Seurantalinkistä näet kuinka monesta paketista toimituksesi koostuu. Huomioithan, että pakettisi voivat saapua toimituspisteeseen eri aikoina, saat jokaisesta paketista erillisen tekstiviestin.

  • Miten näen tilaukseni tilan?

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi käsittelemme sen mahdollisimman pian, kun tilauksesi on pakattu, lähetetään sähköposti, jossa on seurantalinkki. Jos olet tilannut tuotteen, jonka toimitusaika on pidempi, saat pian sähköpostin, jossa kerrotaan arvioitu toimitusaika. Jos sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä, niin autamme.

Kirjaudu sisään

Are you in the right place?

  • Sweden
  • Finland
  • Denmark
Choose country