Varastosaldo & Tuotteet
  • Kuinka voin tilata tuotteen, jota ei ole varastossa?

    Voit tilata tuotteen vain, jos se on fyysisesti varastossamme. Jos tuote on tilapäisesti loppunut varastosta, voit ilmoittaa kiinnostuksesi klikkaamalla "Ilmoita, kun tuotetta on taas varastossa". Jos seuraavan suunnitellun toimituksen päivämäärä puuttuu ja olet ilmoittautunut, tilaamme tuotteen josta olet kiinnostunut ja kun tuote saapuu varastoon sinulle lähetetään automaattinen sähköpostiviesti ja sitten tuote voidaan tilata helposti nettisivujen kautta. Huomioithan, että meillä on verkkosivuilla erilaisia ​​varastotilanteita, tämä ei koske tilaustuotteita tai toimituksia suoraan tavarantoimittajilta. Mikäli tuotteessa lukee että tuote on loppu mutta tuotteessa on päivämäärä alla niin silloin tuotteen on tarkoitus olla jälleen varastossamme.

  • Mitkä ovat toimituskulut?

    Toimituskulut näkyvät kassalla, kun olet lisännyt haluamasi tuotteet ostoskoriin. Hinta vaihtelee riippuen tuotteiden koosta, kuljetus yhtiön valinnasta ja siitä, valitsetko noutopaketin vai kotiinkuljetuksen. Olemme valinneet kampanjoita, joissa tarjoamme erilaisia ​​tarjouksia mm. ilmainen toimitus, nämä tarjoukset lähetetään vain niille, jotka seuraavat uutiskirjettämme.

  • Yksi tuotteista, joita haluan tilata, ei ole varastossa, miten teen sen?

    Mikäli tuotetta ei ole varastossa sitä ei voi tilata, jos haluat varata sen muiden varastossa olevien tuotteiden kanssa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Autamme manuaalisessa tilauksessa. Vaihtoehtoisesti voit ilmoittaa kiinnostuksesi tuotteeseen ja sinulle ilmoitetaan sähköpostitse, kun tuote on jälleen varastossa ja teette tilauksen myöhemmin.

  • Jag vill beställa fler antal än vad som finns i lager, hur gör jag?

    Tuotteita joita ei ole varastossa ei voi tilata, voit joko ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja autamme manuaalisessa tilauksessa tai voit ilmoittaa kiinnostuksesi tuotteeseen ja saada sähköpostilla ilmoituksen kun tuotetta on taas varastossa. Huomioithan, että jotkin tuotteet tilaamme kotiin vasta ensimmäisenä, jos kyseessä on jotain epätavallista. Jos kyseessä on yleisempiä tuotteita, saamme niitä enemmän kotiin. Jos olet epävarma, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

  • En löydä tuotetta, jonka haluan ostaa verkkosivustoltasi, miten teen sen?

    Vaikka meillä on laaja valikoima, on artikkeleita, joita emme ole vielä julkaisseet verkkosivustolla. Jos etsit uutta tuotetta tai varaosaa, mutta et löydä, suosittelemme ottamaan yhteyttä meihin, niin autamme sinua löytämään sen. Kerromme sitten hinnan ja toimitusajan sen yhteydessä. Jos se koskee tuotetta, jonka olet aiemmin nähnyt verkkosivustolla, mutta se on nyt poissa, se voi olla loppuun myyty, voit tietysti ottaa meihin yhteyttä, jotta voimme tarkistaa asian.

  • Ovatko kaikki tuotteet varastossa?

    Pyrimme siihen, että varastossa on mahdollisimman paljon, jos tuote on tilapäisesti loppu, tilaamme niitä lisää ja tuotteen alla näkyy toimituspäivä, milloin tuotteen odotetaan olevan taas varastossa. Meillä on myös joitain tilaustuotteita ja Drop-Shipment -tuotteita (lähetetään suoraan toimittajalta). Jos tilaat tuotteen, joka on tilaustuote / DS-tuote, tilaamme tuotteen puolestasi ja sen jälkeen saat sähköpostiisi, milloin tuotteen odotetaan saapuvan sinulle.

  • Miksi hinta on muuttunut edellisen vierailuni jälkeen?

    Pyrimme aina tarjoamaan kilpailukykyisen hinnan ja seuraamme markkinoiden muuttuvia hintoja ja tämän myötä hinnat voivat muuttua päivittäin. Kampanjoiden aikana hinnat muuttuvat ja kun nykyinen kampanja päättyy, alkuperäinen hinta palautuu jälleen. Kampanjahinnat perustuvat aina normaalihintaan, jos tuotetta on jo alennettu, kampanja perustuu edelleen normaalihintaan.

Varastosaldo & Tuotteet
  • Kuinka voin tilata tuotteen, jota ei ole varastossa?

    Voit tilata tuotteen vain, jos se on fyysisesti varastossamme. Jos tuote on tilapäisesti loppunut varastosta, voit ilmoittaa kiinnostuksesi klikkaamalla "Ilmoita, kun tuotetta on taas varastossa". Jos seuraavan suunnitellun toimituksen päivämäärä puuttuu ja olet ilmoittautunut, tilaamme tuotteen josta olet kiinnostunut ja kun tuote saapuu varastoon sinulle lähetetään automaattinen sähköpostiviesti ja sitten tuote voidaan tilata helposti nettisivujen kautta. Huomioithan, että meillä on verkkosivuilla erilaisia ​​varastotilanteita, tämä ei koske tilaustuotteita tai toimituksia suoraan tavarantoimittajilta. Mikäli tuotteessa lukee että tuote on loppu mutta tuotteessa on päivämäärä alla niin silloin tuotteen on tarkoitus olla jälleen varastossamme.

  • Mitkä ovat toimituskulut?

    Toimituskulut näkyvät kassalla, kun olet lisännyt haluamasi tuotteet ostoskoriin. Hinta vaihtelee riippuen tuotteiden koosta, kuljetus yhtiön valinnasta ja siitä, valitsetko noutopaketin vai kotiinkuljetuksen. Olemme valinneet kampanjoita, joissa tarjoamme erilaisia ​​tarjouksia mm. ilmainen toimitus, nämä tarjoukset lähetetään vain niille, jotka seuraavat uutiskirjettämme.

  • Yksi tuotteista, joita haluan tilata, ei ole varastossa, miten teen sen?

    Mikäli tuotetta ei ole varastossa sitä ei voi tilata, jos haluat varata sen muiden varastossa olevien tuotteiden kanssa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Autamme manuaalisessa tilauksessa. Vaihtoehtoisesti voit ilmoittaa kiinnostuksesi tuotteeseen ja sinulle ilmoitetaan sähköpostitse, kun tuote on jälleen varastossa ja teette tilauksen myöhemmin.

  • Jag vill beställa fler antal än vad som finns i lager, hur gör jag?

    Det går inte att beställa produkter som är slut i lager, du kan antingen kontakta kundtjänst så hjälper vi dig med en manuell order eller så kan du anmäla ditt intresse för produkten och bli aviserad via epost när den finns åter i lager. Vänligen observera att en del produkter beställer vi endast hem 1st av om det är något ovanligt. Är det mer vanliga produkter får vi hem fler av den produkten. Om du är osäker, vänligen kontakta kundtjänst.

  • En löydä tuotetta, jonka haluan ostaa verkkosivustoltasi, miten teen sen?

    Vaikka meillä on laaja valikoima, on artikkeleita, joita emme ole vielä julkaisseet verkkosivustolla. Jos etsit uutta tuotetta tai varaosaa, mutta et löydä, suosittelemme ottamaan yhteyttä meihin, niin autamme sinua löytämään sen. Kerromme sitten hinnan ja toimitusajan sen yhteydessä. Jos se koskee tuotetta, jonka olet aiemmin nähnyt verkkosivustolla, mutta se on nyt poissa, se voi olla loppuun myyty, voit tietysti ottaa meihin yhteyttä, jotta voimme tarkistaa asian.

  • Ovatko kaikki tuotteet varastossa?

    Pyrimme siihen, että varastossa on mahdollisimman paljon, jos tuote on tilapäisesti loppu, tilaamme niitä lisää ja tuotteen alla näkyy toimituspäivä, milloin tuotteen odotetaan olevan taas varastossa. Meillä on myös joitain tilaustuotteita ja Drop-Shipment -tuotteita (lähetetään suoraan toimittajalta). Jos tilaat tuotteen, joka on tilaustuote / DS-tuote, tilaamme tuotteen puolestasi ja sen jälkeen saat sähköpostiisi, milloin tuotteen odotetaan saapuvan sinulle.

  • Miksi hinta on muuttunut edellisen vierailuni jälkeen?

    Pyrimme aina tarjoamaan kilpailukykyisen hinnan ja seuraamme markkinoiden muuttuvia hintoja ja tämän myötä hinnat voivat muuttua päivittäin. Kampanjoiden aikana hinnat muuttuvat ja kun nykyinen kampanja päättyy, alkuperäinen hinta palautuu jälleen. Kampanjahinnat perustuvat aina normaalihintaan, jos tuotetta on jo alennettu, kampanja perustuu edelleen normaalihintaan.

Kirjaudu sisään

Are you in the right place?

  • Sweden
  • Denmark
  • Finland
Choose country